fredag 18 februari 2011

Veckohandlat.

Felicia sov hos Daniel inatt så vi fick lite sovmorgon. Eller Fredrik fick, jag fick gå upp med Noel halv åtta.
I vanliga fall brukar vi veckohandla efter vi lämnat sessan i skolan på fredagsmorgnarna, men idag tog vi det efter vi hämtat henne istället. Vilket var bra för jag behövde verkligen köpa nya skor till henne.

Skitsnygga stövlar blev det åt lilla pinglan o jag märker att hon tittar minsann inte på prislappen utan på snyggheten på skorna:-) Men hon blev så glad o lycklig över sina nya stövlar så dom var värda varenda krona.
Sen lämnade vi henne hos Daniel där hon ska vara över natten. Nu e det ju sportlov så jag får ha henne en hel vecka för mig själv nästa vecka:-) Härligt:-))!!


Noel har fått sin mat o nu sitter jag nyduschad i soffan o väntar på pizza:-) Vi älskar skräpmat i denna familjen, haha..

Inga kommentarer: