torsdag 3 februari 2011

Jisses!!

Gick igenom datorn på gamla bilder. Eller gamla o gamla, denna bilden e tagen för två år sen.. Saknar mina magmuskler.. O fast jag har två helt underbara barn, så finns det faktiskt dagar då jag saknar att stå framför kameran och att åka till Stockholm o fotograferas o bli stylad etc.. Jag har nog inte vuxit upp ännu, haha:)

O undrar ni om jag skulle kunna stå framför kameran igen? Då svarar jag ABSOLUT att jag skulle kunna göra det!! Utan tvekan.. Fast jag skulle ALDRIG få för mig att visa brösten.. Fast nu finns inte tiden eller orken eller åldern för den delen, till fotografering i denna bemärkelsen..
Då blir det väl till tidningar som Tara, eller nåt, haha:)



Fast min mage e ju platt, men musklerna saknas nog:) Har börjat lite smått med sit-ups varannan dag. Vissa tycker att det ska synas att man fött barn.. O det håller jag faktikt inte med om.. Jag tänker liksom inte låta min kropp förfalla bara för det ska synas att jag fött två barn.. Jag vill ha en platt mage för jag tycker det e snyggt o så tycker jag.. Tyck vad ni vill.. Fåfäng? Må hända, men sån e jag..:)

Inga kommentarer: