lördag 5 februari 2011

Melodifestival..

Ikväll har det varit en massa familjemys o godis framför Melodifestivalen. O så missnöjd jag e:-( Dany skulle helt klart vidare till Globen, utan tvekan. Han har en röst som jag gärna somnat till varje kväll:-)
Men jag tyckte även att Dilba gott kunde gått vidare. Hon ser dock lite besvärad ut när hon står på scen, tycker jag. Det e som hon bara vill ha uppträdet överstökat så fort som möjligt. Aja, vad vet jag egentligen. Jag har svårt att bara sjunga Imse Vimse spindel i rätt ton.

Fast Dani gick som sagt vidare o det gillade jag o tjejerna här:-) Fredrik tyckte mest om Pernilla...tror jag hon hette. O tur e det väl att alla tycker olika:-)

Noel tyckte om att titta på melodifestivalen han också:-)





Fredrik o sessan har brottningsmatch..

Inga kommentarer: