måndag 14 februari 2011

Blommor:-)

När Fredrik hämtat sessan o Bea i skolan så kom han hem med världens finaste blommor till mig. Det var nästan så det trillade ner en liten tår. Tänk vad lite blommor kan göra, så uppskattad o älskad en sån gåva kan få en att känna:-)


Felicia e världens sötaste!! Hon hade ritat ett jättefint kort till mig o skrivit att hon älskade mig. Blir man lycklig då eller:-)? Det gulligaste var ändå när hon sprang in på sitt rum o kommer ut med knutna händer o skriker Glad alla hjärtans dag o lämnar en handfull Kina-puffar som hon fick i sin present-påse. Hon e så go o härlig, min älskade flicka. Som jag älskar henne alltså. Det går inte att beskriva....det gör verkligen inte det.

Till middag lagade jag marinerad fläskfile, klyftpotatis med rosmarin, egengjord guacamole (som blev supergod), grönpepparsås o min italienska sallad med fetaost. Så gott!!
Till efterrätt blev det såklart glass med grädde:-)

Hoppas ni haft en trevlig Alla hjärtans dag:-)

P.s Dagens fråga vad vad jag skulle göra idag o av dagens alla inlägg så har det redan framgått:-)

Inga kommentarer: