torsdag 3 februari 2011

Dans:-)

Isch...jag har smått huvudvärk. Har nog druckit för lite. Så nu väntar jag på att min pigge son vill sova en stund, så jag kan lägga mig för att sluta ögonen en stund eller två.
Dansar lite med honom så han blir trött:-)


Häromdagen beställde jag förresten en, vad jag trodde iaf, LITEN bit tapet från marimekko. Men nu när jag varit o hämtat ut den så ser jag att det var hur mycket tapet som helst.
Jag hade ju tänkt göra en tavla av tyget som jag fick hem för nån vecka sen, men bestämde mig för att sy kuddar istället. Så det fick bli en tavla av tapet istället, men nu blev såklart Fredrik överlycklig av mitt köp o tycker vi kan tapetsera hans "bar-rum" som han nu gett sig på där uppe. O tapeten räcker...det e det värsta:-( Marimekko e tyvärr inte så billiga o ska det supas där uppe så vill jag inte ha några fina tapeter där. Men jag får kanske ge mig:-) Får väl sätta stänkskydd framför väggen eller nåt:-)

Inga kommentarer: