söndag 13 februari 2011

Igår..

Ja, igår var en riktigt trevlig kväll. Pizza, melodifestivalen, godis o lek för barnen.
Sanna skulle självklart till globen. Sen var jag tveksam på vem mer jag tyckte skulle gå vidare. Det var många bra låtar....förutom Babbsan. Christian Walz e ju en favorit men jag tyckte också att Oh my God skulle gå vidare. En låt man blir riktigt glad av att höra:-)

Efter melodifestivalen blev det kaffe o tragg o sen åkte kortleken fram. PLUMP som vanligt:-) O jag kom näst sist som vanligt. Sessan o moa somnade på sessans rum framför en film o vid halv två åkte dom hem o då stupade vi alla säng. Jag somnade sist vid halv tre o gick upp vid åtta.


Stackars Maja fick utstå både det ena o det tredje från vår lille terrorist. Örondrag, försök till hårtransplantation m.m:-)

Sessan o Moa hade skoj som vanligt:-)

Jag o Theresa satt bänkade framför tvn iaf. O barnen med.

Fredrik o Martin tittade inte på melodifestivalen utan drack öl o irish coofee hela kvällen.

Angelica hjälpte till med barnen:-)

Fredrik var på hockey idag så jag stannade hemma o la mig o sov i två timmar. Det var skönt!! Efter det så har jag städat o skurat, vilket behövdes.

Jisses, nu har Solsidan börjat.

Hörs sen!!

Inga kommentarer: